Kan ik wel of niet bestellen?

Wij leveren niet in landen buiten de EU.

Dekken de transport kosten alles?

Neen, zij dekken geen ecologische taksen, douane of inklaring van uw land.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We houden je op de hoogte via e-mail. Het transport bedrijf zend jou eveneens een email met tracking. Voor het buitenland kunnen leveringen gemakkelijk 7 dagen onderweg zijn, geen rekening houdend met omstandigheden zoals sneeuw en douane.

Kan ik een bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is gemaakt of verzonden, kun je een besteld artikel annuleren.

Retourneren

Je kunt artikelen tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Is het artikel beschadigd, dan verwijzen wij je naar de veelgestelde vragen over Garantie.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat batterijen de munter niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom aan uw vervoerder altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Voorwaarden

  1. Je kan de overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen ontbinden.(behoudens punt5 en 6)
  2. Je retourneert het artikel binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van je artikel. Heb je een artikel besteld via een externe verkoper, dan gelden andere retourvoorwaarden.
  3. Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en ongebruikt!
    Wij controleren ELK teruggezonden item minstens op beschadiging, spanning, capaciteit, inwendige weerstand.
    Gebruik of misbruik is zodoende snel detecteerbaar.
  4. Vergeet niet eerst een retour aan te vragen.
  5. Producten die speciaal voor u gemaakt of besteld werden,worden niet teruggenomen (geen stock product, op maat, met opschriften) Art. VI.53 1,3

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra je retourzending verwerkt is (dit is meestal binnen 14 dagen), betalen we binnen 5 dagen terug. OPGELET: Sommige EU landen houden een levering tegen aan de douane zoals NEDERLAND. Dit zorgt voor een vertraging.

Defect artikel bij ontvangst.

Kijk aub Voor het tekenen van ontvangst of de verpakking of het artikel beschadigd is. Je tekent op ontvangst documenten voor een goed onbeschadigde levering. Zo ja neem een foto, meld het op het document en laat het ons weten.

Defect artikel

Heb je het artikel nog geen 2 jaar,dan kun je het retourneren en je laat het gratis repareren. ( verzendkosten niet incluis)

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Er is geen garantiekaartje meegeleverd met mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

De factuur van je bestelling is het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wilt maken op de garantie, heb je een garantiekaartje van het artikel niet nodig.

Batterij-Duracell-Industrial Batterij-Varta-Alkaline Herlaadbaar-Varta-ReadyToUse Herlaadbaar-Varta-Microbattery PortablePower-Varta

Batterijen de munter

Staakskenstraat 16 Gent 9000 Oost-Vlaanderen Belgium +3292276327